woensdag 16 oktober 2019

Gebed om rust

Wat kan je leven soms raar lopen. Het ene moment heb je het gevoel eindelijk weer de goeie kant op te gaan. Maar een week later, onrust, onzekerheid, angst. De rollercoaster van uitgezaaide borstkanker mag van mij wel even tot stilstand komen. Helaas dendert het maar door.

Afgelopen dinsdag hadden we wéér een afspraak in het ziekenhuis.  Ik voel al een paar weken zere plekken op m'n hoofd. Dinsdag zijn daar foto's van gemaakt. Gelukkig konden we dezelfde dag bij de internist terecht voor de uitslag. En helaas.... er zitten meerdere donkere plekken op mijn schedel en die vinden ze er verdacht uitzien. De internist stelde voor om dit verder te onderzoeken met een ct-scan van de schedel.

De laatste tijd ben ik ook regelmatig aan het overgeven. Vanuit het niets komt dit opzetten en zodra het er uit is, voel ik me weer veel beter (sorry klink onsmakelijk 🙄). Ik heb hier al verschillende keren contact over gehad met de verpleegkundige maar kennelijk wist de internist dit niet. Toen we dit vertelden was hij erg duidelijk. Dan maken we een scan van schedel en hersenen. Fijn dat hij wel van doorpakken weet.

De scan wordt volgende week donderdag gemaakt en diezelfde middag krijgen we ook de uitslag. Afhankelijk van deze uitslag zal het behandelplan worden opgesteld.

Jullie zullen begrijpen wat een schrik dit weer voor ons is. De rollercoaster dendert weer hard naar beneden en we voelen veel onzekerheid. Het verbaasde me dan ook dat ik vannacht best redelijk heb geslapen en me vandaag behoorlijk rustig voel.
Willen jullie voor ons bidden om rust, kracht en vertrouwen in deze onzekere tijd. We zouden dat erg fijn vinden.

2 opmerkingen:

  1. Heftig Poulien, wat moet dit moeilijk zijn. We bidden al veel voor jullie en blijven dat doen.
    Aart en Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat gaan we zeker doen Poulien. Hoop dat je die rust ook in de aanloop naar donderdag mag gaan ervaren. Dikke kus uit Haarlem voor jou X Aline

    BeantwoordenVerwijderen