dinsdag 26 januari 2021

Yes, toch nog chemo mogelijk

Wat een spannende week hebben we achter de rug. Pff blij dat het vandaag dinsdag is en we afspraak met de oncoloog hebben.  Spanning uit zich bij mij door misselijk te worden. Nou dat heb ik geweten vandaag. Ik dacht dat de emdr-sessies goed geholpen hadden, maar vandaag bleek het tegendeel.

Gelukkig hebben we een goed bericht.  De hoeveelheid vocht is voldoende afgenomen (al ruim 4 kg lichter) om toch met een nieuwe chemo te starten. Of deze werkt en hoe lang blijft natuurlijk onzeker maar voor nu is het goed nieuws dat er in elk geval nog iets gedaan kan worden.

Studies 

Mijn oncoloog gaat nog contact opnemen met het avl om te kijken of er interessante studies zijn waarvoor ik in aanmerking zou komen.

Donderdag spreken we elkaar weer en hoor ik wanneer ik met de nieuwe  chemo kan starten. Deze chemo is er in tabletvorm en via infuus. Voorkeur heeft tabletvorm maar de oncoloog moet uitzoeken of dit ook vergoed wordt  (werd eerst alleen vergoed voor andere vorm van kanker).

Medeleven

Jullie zullen begrijpen dat we erg blij zijn en God dankbaar voor dit goeie bericht. We willen ook iedereen bedanken die voor ons bid, een kaartje of bloemetje stuurt.  Wat ongelooflijk om zoveel medeleven te krijgen. 


2 opmerkingen:

  1. Goede dag, ik ben nu zo blij, want vandaag heb ik mijn lening van € 29.000 gekregen van dit goede bedrijf LAPO na verschillende oplichting van verschillende cheaters, je kunt ook contact met hen opnemen als je een snelle lening nodig hebt, neem nu contact met hen op via deze e-mail: lapofunding960@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan nog steeds niet geloven dat ik niet weet waar ik moet beginnen, mijn naam is Juan, ik ben 36 jaar oud ik kreeg de diagnose genitale herpesziekte, ik verloor alle hoop in het leven, maar net als alle andere zocht ik nog steeds naar een genezing zelfs op internet en daar ontmoet ik Dr. Ogala ik kon het eerst niet geloven maar ook mijn schok na enige toediening van zijn kruidengeneesmiddelen ik ben zo blij om te zeggen dat ik nu genezen ben ik moet dit wonderbaarlijke delen ervaring, dus ik zeg tegen alle anderen met genitale herpesziekten, neem voor een beter leven en een beter milieu contact op met Dr ogala via e-mail: ogalasolutiontemple@gmail.com je kunt ook bellen of WhatsApp +2348052394128

    BeantwoordenVerwijderen