dinsdag 19 januari 2021

Onzekerheid

Het is al weer een paar weken geleden dat ik de laatste blog schreef. Wat kan een situatie in een paar weken, snel veranderen. Voelde ik me in

Zondag kreeg ik
 prachtige bloemen
van de kerk

december best wel goed en leken de bloedwaardes mooi stabiel te blijven, helaas is dat nu heel anders.

Drie weken geleden waren de tumormarker behoorlijk gestegen, maar de leverwaardes bleven stabiel. De arts kon hieruit toen nog niks opmaken. Afgelopen week heb ik weer bloed geprikt en helaas zijn nu ook de leverwaardes behoorlijk gestegen. De arts denkt dat de chemokuren, die ik nu al 15 maanden krijg, zijn uitgewerkt. Om hier meer duidelijkheid over te krijgen moet er een scan worden gemaakt. Deze scan stond gek,and voor 27 januari.

Hoe verder

Maar afgelopen weekend kreeg ik veel last van mijn buik. Deze is heel erg opgezet en gespannen. Alsof ik hoog zwanger ben, zo voelt het. En ik viel me er vervelend door, ben snel kortademig. Daarom maandag toch het ziekenhuis gebeld en gelukkig kon ik vanmorgen al terecht voor een scan. 

Zelf denk ik dat er veel vocht in mijn buikholte zit, de scan zal hierover meer duidelijkheid moeten geven. Donderdagmiddag heb ik een bel afspraak met de oncoloog en ik hoop dat er dan meer duidelijkheid is.

Onzekerheid

Duidelijkheid over de spanning in mijn buik maar vooral ook duidelijkheid over het verloop van de kanker. Is het weer aan het groeien, werkt de chemo nog? En zo nee, wat voor verdere behandeling is er dan?

Helaas dus weer veel onzekerheid. Ik merk de spanning ook heel goed in mijn lichaam en slaap slecht. Zoveel vragen, ook naar God toe.


Waarom? Hoe nu verder? Heer geef kracht om dit te dragen. Het is dan heel bijzonder en fijn om te merken en te ervaren dat er mensen biddend om ons heen staan. Dat doet ons erg goed.  

Ik zal donderdag of vrijdag een update schrijven om jullie op de hoogte te houden van het verdere verloop.

1 opmerking:

  1. Ik kan nog steeds niet geloven dat ik niet weet waar ik moet beginnen, mijn naam is Juan, ik ben 36 jaar oud ik kreeg de diagnose genitale herpesziekte, ik verloor alle hoop in het leven, maar net als alle andere zocht ik nog steeds naar een genezing zelfs op internet en daar ontmoet ik Dr. Ogala ik kon het eerst niet geloven maar ook mijn schok na enige toediening van zijn kruidengeneesmiddelen ik ben zo blij om te zeggen dat ik nu genezen ben ik moet dit wonderbaarlijke delen ervaring, dus ik zeg tegen alle anderen met genitale herpesziekten, neem voor een beter leven en een beter milieu contact op met Dr ogala via e-mail: ogalasolutiontemple@gmail.com je kunt ook bellen of WhatsApp +2348052394128

    BeantwoordenVerwijderen