woensdag 17 juli 2019

Laatste chemo

Yeah!!! Dat zit er op. Gister is de laatste chemo naar binnen gelopen. Blij dat ik deze fase af kan sluiten. Bij zo'n bijzonder moment hoort natuurlijk wel gebak. We hebben besloten om alle mooie momenten te vieren.

Omdat ik niet zo goed wist of de andere patiënten gebak zouden kunnen waarderen, hebben we eerst maar even gepolst. Leuk die verraste reacties, iedereen was wel vóór.  Voor nog een andere mevrouw was dit haar laatste chemo, terwijl een  ander haar eerste kuur kreeg. Zo zit je allemaal in je eigen schuitje. Gelukkig zit de supermarkt dicht bij en hebben ze daar heerlijke taart. Ik zal geen reclame😁 maken maar de schuimtaart van Coop is heerlijk.

Weer thuis hakte deze kuur er flink in. Ik kruip na elke kuur direct in bed maar nu was het úit bed komen wel heel erg lastig. Om half 6 moest het toch écht wel gebeuren. Zo merk ik dat elke kuur niet alleen de kanker aanvalt maar ook de goeie cellen afbreekt. Het dal is elke keer iets dieper.

En nu...... Volgende week krijg ik weer een scan en over 2 weken horen  we de uitslag. Best wel spannend. En dat merk ik ook in m'n hoofd en lijf. Er volgt nog een second opinion in Amsterdam. Ik wacht op hun oproep.

Ik ben heel veel van mijn conditie kwijt geraakt. Dat hoop ik langzaam weer op te bouwen. Na de zomer wil ik beginnen aan een revalidatieprogramma dat speciaal gericht is op mensen die kanker hebben. Kijken hoever zij mij kunnen helpen en ondersteunen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten