maandag 29 april 2019

Een weekje bijkomen

Heerlijk, een week geen bloedprikken,  geen chemo maar een weekje vakantie. Afgelopen week was de eerste rustweek. Na de eerste reeks van 3 chemokuren, een weekje overslaan. Een week om m'n lichaam tijd te geven om iets te herstellen.

En komt dat even goed uit dat het net meivakantie is. De jongens zijn vrij van school maar ook onze getrouwde dochters en schoonzoons kunnen een weekje vrij regelen. We besluiten een week samen op vakantie te gaan naar waterpark Zwartkruis in Noardburgem. We verblijven een week in een luxe woning aan het water met als topattractie een jacuzzi in de tuin.

Wat een heerlijk ontspannen week hebben we met elkaar gehad. Een week waarin ik me zo ontzettend goed heb gevoeld. Meer energie om dingen te doen dan ik had durven hopen. We zijn elke dag wel weg geweest. Een dagje aquazoo, bekijken van Dokkem, koningsdag in Leeuwarden. Heerlijk om zo te mogen genieten van onze kinderen en kleinkinderen. Om lekker te knuffelen met de jongste van 4 maand. Ik mis m'n oppasdagjes wel hoor.

Bijtanken

Na een paar uurtjes weg, kruip ik mn bed in om even bij te tanken zodat ik het 's avonds ook weer vol kan houden.  En dat gaat boven verwachting goed. Eén avond maken we het zelfs zo bont met de ene dochter en schoonzoon dat de andere schoonzoon vraagt of het wat zachter mag, hij wil graag slapen 😏

Deze eerste rustweek was echt een week om weer even op adem te komen. Heel erg prettig is ook dat m'n smaak iets lijkt terug te komen, in elk geval voelt m'n tong minder als een lap leer aan.
Vol goede moed en terugkijkend op een heerlijke vakantieweek, ga ik morgen aan chemo 4 beginnen.

Ik voel me gezegend met m'n fantastische man, kinderen, schoonzoons en kleinkinderen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten